Wsparcie zdalne za pomocą programu AnyDesk.
Usługa pomocy zdalnej z wykorzystaniem bezpiecznego oprogramowania AnyDesk, pozwala na łączenie się za pomocą Internetu z komputerem użytkownika. Dzięki temu nasi serwisanci mogą zdiagnozować problem i w szybki sposób go rozwiązać. Usługa świadczona za pomocą oprogramowania AnyDesk jest zaszyfrowana i w pełni bezpieczna. Ponadto użytkownik może kontrolować przebieg wszystkich prac na swoim komputerze.
W celu dokonania instalacji oprogramowania pobierz plik – AnyDesk
Program AnyDesk zostanie pobrany na Twój komputer, kliknij dwukrotnie w ściągniety plik, aplikacja otworzy się natychmiast.
W lewym górnym rogu w strefie "Twoje urządzenie" podany jest numer ID który podasz naszemu serwisantowi.
Pracownik nawiąże próbę połączenia, którą będziesz musiał zaakceptować klikając "Akceptuj".

